Som förra veckan..

Skrivet den 2007-09-17, klockan 11:55:50

Har gått runt hela morronen å funderat på vad jag ska välja för kläder idag.. De regnar ute den här måndagen också.. Å de ställer till problem..
Då måste jag ta seglarjackan å den är röd så då kan man inte ha vilka färger som helst... Men nu hare slutat regna, hoppas att de inte regnar om 45 minuter då jag måste åka.. Vill helst inte känna mej som en blöt hund..

Tittar på "Skilda världar", de va ett bra tag sen sist.. Men jag förstår inte vad som har hänt.. Vene om jag har sett de här...

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0