Skärpning!

Skrivet den 2007-09-21, klockan 19:26:40
Sitter här halvfärdig å väntar på att klockan ska börja närma sig 20.00, men de går segt... Idag ska jag gå härifrån 10 i 20, för att Emelie inte ska behöva vänta på mej.. Förhoppningsvis är det jag som får vänta på henne då.. Men de gör inge för jag är för tidig..
Jag gilar verkligen inte när folk kommer försent, de e typ de värsta jag vet å nu har jag själv blivit en sån - en som kommer försent hela tiden...
Har typ aldrig i hela mitt liv kommit försent, förutom vissa perioder i skolan.. Å jag tror att de beror på att jag har varit så beroende av bussarna, missade jag dem så missade jag skolan.. Då de bara kom en buss om dan.. Men nu har jag ingen buss att passa längre å då ere inte lika viktigt.. För om jag kommer försent till skolan så är klassrummet fortfarande kvar å de e bara å gå in.. Störande för de som redan sitter där, men jag missar inte hela dan i skolan iaf...
Så jag borde klä på mej snart å göra mej klar, för då är jag nog färdig att gå 10 i.. De blir alltid massa extra saker i slutet som jag måste hinna med..

Känner att de luktar illa, nån lagar någe mat i köket som har spridit sig in i mitt rum!! Undra vad de kan vara?? Inge gott, för de luktar sååå illa!! De borde finnas regler på vad man får å inte får laga när man bor i korridor...
I morron hade jag tänkt att göra korvstroganoff, för de e pappas favvomat, problemet är att jag inte vet hur man gör.. Så de får bli stekt korv med mackisar istället.. Hoppas han blir nöjd med de... :P På kvällen blire ju bättre mat, då de blir restaurangbesök.. Men han ska vara glad för jag har köpt skinka för hans skull!!

Dags att klä på mej, så att ja inte kommer försent...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0