Möblering

Skrivet den 2007-09-10, klockan 22:07:34
Hur kan de komma så mycket damm på 1 månad?!?! De e helt otroligt! Flyttade på sängen idag och de va dammparty därunder!! Jisssses, plockade upp allt, så nu ere städat.. Möblerade om i rummet, eller ja, jag bytte plats på skrivbordet och sängen, få se om de blir bättre, hoppas att jag kommer att se TV:n bättre nu.. Men jag kan iaf sitta i sängen och vara inne på internet.. Funkade inte innan...

Pratade med pappa på msn idag, de va en upplevelse, de tog han väldigt lång tid att skriva en rad, så de va lite jobbigt att vänta, men jag gjorde annat så länge...

Kommer att få lite besök de närmaste helgerna, vilket ska bli kul..
Först Pelle, sen pappa och sen Erik...

Har fortfarande ont  magen efter maschmallowsarna, borde kanske slänga resten, men de e ganska mycket kvar, får bjuda nån på de.. Haha, ja, så fåre bli..

Nu ska jag göra mej klar för sängen, vill titta på Scrubs, men de börjar för sent och jag orkar inte vara uppe så länge för det kommer bli en lång dag i morron.. Måste planera litte grann...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0