Mina sötisar! (L)

Skrivet den 2007-09-20, klockan 21:35:16
Pratade med Emma i telefon idag.. De va kul å höra hennes röst.. Tyvärr hann vi bara prata 15 minuter sen bröts de.. Men då fortsatte vi å prata på MSN istället... Hon berättade allt kul hon har gjort.. Sen tittade jag på nåra bilder hon har tagit.. Kul å se hur det ser ut där på andra sidan Atlanten...
    Sen pratade jag med Sandra på MSN en sväng.. Å även Ammi, då sken jag upp som en sol.. Hon e helt underbar å prata med...

Tänkte ta en promenad, men samtalet med Emma kom ivägen (vilket inte gjorde något), å sen va klockan middasdags å sen idol.. Å sen vare mörkt å jag vågar inte gå ut själv... Så de får bli en annan gång..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0