Lek

Skrivet den 2007-09-08, klockan 09:46:17
Så, de blev inte så mycket skrivande igår.. Var tvungen att rusa då kåren hade fixat lite saker till oss basårselever, de gäller att passa på, för vi har inte så mycket...

Gårdagen började med BiA, inte kul, de va en lång föreläsning och jag förstod inte så mycket... Sedan var det exkursion i Grössjön, vi kollade lite mossor och lavar.. De i min grupp verkade väldigt bra, men jag kunde ingenting.. Vet fortfarande inte skillnaden på en mossa och en lav!! De är nåt jag måste lära mej till duggan..

Kom hem, började fixa med internet, det strulade som vanligt, men de löste sig när mamma ringde... Som de allid gör..

Sedan vart de brottom till Ängarna där vi skulle leka.. Jag kom ganska sent, men ändå så va de bara två från min klass och fyra från de andra klasserna och vi är 130 st!! Lite lågt deltagarantal.. Men de gick ändå.. De va lekar a la LK, alltså lära-känna-varandra-lekar och sammarbetslekar.. Men de va faktiskt kul..

Ciao

PS. För ett år sen fick jag körkort, de va iofs på fredagen, men det va den 8/9. Så nu har jag det på prov i ett år till.
        För tre år sen dog Michelle (kissemissen), men jag kommer fortfarande ihåg henne.

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2007-09-08, klockan 18:38:17

Hahaha.. Hej på dig! Livet leker?
Puss puss


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0