Inge mer bad i sjön??

Skrivet den 2007-09-21, klockan 16:50:17
Hela dan har varit väldigt seg... Vet inte varför, för jag gick å la mej ganska tidigt igår så jag borde vara utvilad.. Men så var inte fallet...

BiA på morronen, en väldigt seg lektion.. De är inte så roligt att lyssna på läraren för hon har en hackig röst som man somnar till.. Sedan fick vi labba liite granna.. Titta på vattendroppar i, ja vad heter de?? Sån här sak som förstorar allt som man kan skruva in skärpan på... Jaja, de va faktiskt väldigt intressant.. Emelie å jag hittade en del bakterier å annat mojs.. Men ja vene va de va för något.. Nu hade vi bara en droppe från dammen på Universtitetsområdet... Tänk när man har badat i Mälaren å fått en kallsup, hur mkt äckel har man inte fått i sig då?!?! Usch! Vattnet består alltså av bakterier och annat gojs plus fiskkiss... Ja vene om jag ska bada i en sjö någe mer efter de här BiA-föreläsningarna...

Sen vare lunch, kyckling å ris.. Den va lika seg idag som den va till middag igår.. Så de va ingen höjdare, men ja blev iaf mätt..

Sen vare dags för BiA, igen.. Nu vare diskussion om våra exkursioner.. De va inte så lockande men de gick faktiskt bra.. Inte för att jag var så duktig, men jag frågade de andra så nu kan jag lite mer iaf... Sen slutade vi en timma tidigare!!

Kom hem, var tvunge att handla lite granna då pappa kommer i morron.. Sen åkte dammtrasan å dammsugaren fram.. Vill ju inte att han ska se att de e dammigt här inne.. Fast de kommer han å göra ändå, för i morron kommer de va lika dammigt... Förstår inte varför...

Måste skriva en lista på vad han ska göra när han är här.. :P
Vet nåra grejer iaf:
¤ Laga cykeln
¤ Laga sängen
¤ Skruva fast garderobsdörren

Ska fundera lite till.. De finns nog mer å göra.. Han kan gärna få rensa avloppet, för de är jätteäckligt, men de kommer han inte å göra.. Så de e ingen idé å fråga...

Ska kanske på bio med Emelie ikväll å de Martina Haags "Underbar å älskad av alla - å på jobbet går de också bra"

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0