Hur kan man bara slänga iväg dem?

Skrivet den 2007-09-16, klockan 14:23:51
Så, då har Pelle åkt hem å jag är åter här helt själv.. Eller ja, jag har mina små husdjur under sängen.. Fast de sover ju bara hela tiden.. Å om de e vakna äre inte så pratsamma, så jag måste hitta nån att prata med..
Vi åkte till Statoil å lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår å sen skjussade han hem mej och sen drog han neråt.. Jag lad pengar på sätet för maten igår, men han ville inte ha dem så han slängde ut dem genom fönstret och sedan låste han bilen så att jag inte kunde komma in!!

Jag funderar på om ja ska öppna skolböckerna snart, borde göra de, då duggan närmar sig... Ska fundera vidare..

Ciao.

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2007-09-16, klockan 18:21:53

vem är pelle :) ?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0