Fortfarande proffs!!

Skrivet den 2007-09-20, klockan 13:22:41
Hade en del uppgifter i matten som var för svåra för mej så jag frågade Emelie om hon hade gjort de.. Vilket hon inte hade, men vi gjorde dem tillsammans.. När vi sitter där å klurar så kommer jag på hur man ska göra.. Likadant äre när Lisa eller Torbjörn kommer å ska hjälpa mej, då ser jag vad jag har gjort för fel och vet hur jag ska göra de.. Så vare igår också när Victor hjälpte mej.. Jag hade försökt 3-4 ggr med vissa uppgifter å blivit arg för att de inte har gått å få rätt svar.. Men när han satt igår å försökte så kom jag på hur jag skulle göra.. Alltså är ja mycket smartare än vad han e!! För han kom inte fram till svaret, men de gjorde jag.. Å han har tom läst MaD!!!

Så, ja är fortfarande bäst på matte!! De måste bli mkt plugg nu innan pappa kommer för då läre inte bli någe, för då ska jag umgås med honom!! Å fota!! Han ska ta med sig kameran.. De ska bli kul, är så fotosugen.. Kanske ska införskaffa mej en kamera... Frågan är om ekonomin tillåter de..

Gick inte på sista MaC-lektionen för jag jobbar bäst ensam hemma.. Då ere inga runtomkring som sitter å babblar å distraherar mej.. Nu när jag har knäckt de svåra så ska de nog gå.. Annars får ja väl fråga Victor eller Emelie..

Dags att ta fram MaC-boken..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0