De va inte bra...

Skrivet den 2007-09-26, klockan 18:31:48
Skola idag då.. De va labb på morronen.. Vilket jag trodde skulle vara inne, för vi skulle titta på blommor i sånna här förstoringsgrejer... Men de visade sej att vi skulle gå ut å en liten bit in i skogen.. Visst de va väl inga problem, om jag inte hade haft högklackat... Men de gick bra ändå.. Kollade på lite mossa, lav å träd... Måste lära mej de där sen..
Sen gick vi in å kollade på blommor och annat.. Som vi också måste kunna...
Jag tror att de blir en helg i skogen för min del... Måste kunna 14/19 mossor å lavar...

Sen vare matte, inte så givande speceiellt inte när ja låg så långt bak... Men snart är jag ikapp...

De e väl dags att fixa mat snart..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0