Är det verkligen okej?

Skrivet den 2007-09-09, klockan 11:45:36

De blev ingen utgång igår, jag var för trött och kände mej lite halvkrasslig. Så jag gick och lade mej tidigt istället.. Lite tradigt att gå och lägga sig tidigt en lördag, men fick man bara 4 timmars sömn natten innan så är det okej.. Eller?
När jag vaknade i morse hade jag sovit i11 timmar, så nu var jag pigg fastän klockan inte var så mycket.. Knäppte på datorn och utnyttja mitt internet som jag har väntat på.. MSN var ganska tomt den tiden, men jag underhöll mej på annat sätt. 

Gick in på ML:s hemsida och hittade loggar från seglingen HT2006, har börjat läsa dem, men har inte hunnit med alla än.. De är ju 35 loggar eller nåt som ska läsas så det lär ta lite tid...

Ska väl börja klä på mej snart (har inte orkat göra det, fast jag har vart upp ett tag nu, de är mysigt att gå runt i pyjamas). För klockan 13 är det brännboll på Ängarna som gäller. Å jag hoppas att min klass slår alla!! Jag ska då inte vara med och spela, brännboll är inte riktigt min grej. Jag lyckas aldrig få iväg bollen och får ställa mej vid första konen. Å om jag skulle få iväg den så blir det snett eller så kommer den bara nån meter. Så det är bäst att stå över så att inte alla får se när jag blir arg, vill inte riskera de!! Men jag är med ändå, på sätt och vis. Jag är med i hejjarklacken. Men vi har inga ramsor än, men de löser sig nog.. Så vinner min klass så är det min förtjänst också.. Men om de förlorar vet jag inte, då kan de ju inte vara mitt fel iaf, då jag inte var med och spelade, menhejjade för fullt....

Bakom mej är det Idol och det skär i öronen, kanske ska stänga av och skruva upp musiken på datorn istället, då den är mycket bättre (Big girls don't cry - Fergie). Sen ere nog dags att plocka ihop alla kläder som har torkat från tvätten igår.. Jag känner mej riktigt duktig, då jag tvättade för första gången helt själv och inget blev färgat!! Coolt!!

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0