27/30

Skrivet den 2007-09-27, klockan 13:03:46
Well, då vare bekräftat... Jag är ett MaC-proffs!! De kanske börjar bli lite tjatigt nu.. Men innan så har jag tyckt de för att de har gått bra på lektionerna, men nu visade även duggan de... Hade min första MaC-dugga i måndas som jag tror att jag skrev lite om.. Å idag kom Lisa tillbaka med dom - färdigrättade.. De var lite nervöst, eftersom jag inte visste hur de riktigt hade gått... Då tiden gick fortare än vad jag trodde... Menmen.. Tittade på mitt papper å såg att jag hade fått 27 poäng... Räknade ihop maxpoängen som va 30... Alltså, jag fick 27/30!!! Vilket jag tycker är väldigt bra å nu e jag väldigt stolt över mej själv å!! De här kommer jag att kunna leva på länge... Hade jag fått lite mera tid så kanske jag hade fått full pott, så att jag kunde ha klurat lite till på den uppgiften som jag hade fel på.. Men då är risken att jag hade ändrat på någe annat... Wellwell... Ja är nöjd ändå..

Det här betyder att jag får 2,7 extra poäng till tentan som kommer lite senare i höst... Å de e inte helt fel.. Kanske behövs, för ja vene hur svår den kommer å va...

Förutom duggan så har de varit en väldigt seg förmiddag.. Morronen började med huvudvärk, panik duschning i sista stunden å beslutångest om vilket bröd jag skulle ta... Med andra ord, dagen började som den brukade... Sen cyklade jag till skolan å lyssnade när Lisa hade föreläsning, otroligt segt.. Räknade ikapp å till lunch hade jag bara nåra uppg kvar så jag gick hem för att göra dem färdigt här.. Men jag har inte kommit så långt än.. Men vadå? Jag har ju hela helgen på mej... :P:P:P

Igår när jag satt å tittade på TV (väntade på att se Idol) så stängdes TV:n av... De vart myrkrig på skärmen, inte så kul å titta på.. Först trodde jag att de va fel på fyran, men de va så på alla kanaler... Lite senare såg jag att även internet var borta.. Så jag kom fram till att de måste ha vart någe fel hos Kommunicera.. För sen kom bilden tillbaka, å jag kunde titta på Idol.. Sam å Daniel gick vidare.. Vet inte om de va bra eller inte.. För jag såg inte när de sjöng.. De va Hidden Palms då... Men jag börjar gilla Sam å hans röst.. Så de kanske inte va så dumt.. Men jag ville att Mattias skulle gå vidare också.. Hoppas att han gör de....


Satt å skrev de här inlägget för 10 minuter sen.. Men jag råkade komma åt två tangenter (Ctrl + W) så att sidan stängdes... Har inte förstått de tidigare.. Men nu vet jag de, aldrig röra de två tillsammans... Å nyss så höll bateriet på att ta slut, tur att de inte gjorde de, för jag hade inte orkat skriva om en tredje gång..

Ska kolla om jag har fått nån post, tror iofs inte de, men man vet ju aldrig...
Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0