Yummi!

Skrivet den 2007-10-21, klockan 10:47:01
Mormor fick gäster igår, så jag gjorde efterrätten - en supergod kladdkaka!!! Njammi.. All verkade gilla den, så de va ju bra..

Idag ska vi till morfars syster å hälsa på å fika lite granna.. Sen veta jag inte vad som händer.. Måste hinna öppna matteboken också.. Vore bra om jag kunde göra de innan jag åker hem ikväll.. Bussen går 19.45 å jag är hemma 22, så de e en super snabbuss!!! Hahahaha

Jaja, ska hoppa in i duschen nu så jag känner mej lite fräsch..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0