Vintertid

Skrivet den 2007-10-28, klockan 09:47:42
Vaknade i morse å tittade på klockan, den visade 9.00, tänkte att de va för tidigt att gå upp, så jag vände mej å somnade om.. Vaknade igen å tittade på klockan igen, nu visade den 10.10.. Men nu kunde ja inte somna om så ja plockade fram datorn och slog på den... efter så jag att klockan på datorn bara va 9.15!! Jag fick inte ihop de, tänkte vilken klocka går fel egentligen.. Men inge kan ju ha stannat... Sen kom jag på de - vintertid börjar idag...

Jag har vetat om de hur länge som helst, å verkligen tänkt att jag får inte glömma de... De brukar alltid påpeka de på nyheterna å så, men jag har inte sett någe alls...

Tips!
Vintertid - då ställer vi tillbaka utemöblerna i förrådet - Alltså 1 timma bakåt.
Sommartid - då ställer vi fram utemöblerna på tomten - Alltså 1 timma framåt

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0