Skumt..

Skrivet den 2007-10-13, klockan 12:48:16
Vaknade väldigt tidigt i morse, men jag lyckades somna om, tur va de.. För annars hade jag behövt gå upp å räkna matte... Men sen va ja tvungen å ta mej upp ur sängen å öppna matteboken.. Jag kan ju inte påstå att de går bra å räkna.. Har glömt hur man gör, å de finns ingen bra förklaring i boken heller!! Så nu börjar jag bli orolig.. Hoppas att de inte blir allt för svåra tal om logaritmer..

Jag tror att jag har sträckt mej, men jag kan inte förstå varför, har ju lixom inte tränat.. Bara promenerat.. Men man kanske kan sträcka rumpan ändå...Å jag som hade tänkt att cykla till Strömpilen idag.. Ska försöka, får se hur de går.. Annars får jag väl sitta med matteböckerna hela dan.. Vilket jag inte ser framemot..

jaja, dags att fortsätta med siffrorna...


Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0