Program

Skrivet den 2007-10-18, klockan 21:48:51
Tittde på "Du e va du äter" förrut... Å jag blir så otroligt äcklad!! Jag förstår inte att folk kan stoppa i sej sånna mängder.. Hon med smälta osten för nåra veckor sen klarade jag inte ens av att titta på.. Men idag vare ändå lugnt.. Sen förstår jag inte hur de tänker när de fuskar å äter saker de inte får äta.. Kameran är ju med!! Anna Skipper har ju full koll pårem... Fattar de inte de?!? Å om man har gett sej in i leken får man leken tåla, å då borde de alltså följa de regler som är uppsatta.. De här ska man inte titta på då man äter någe, för då kommer de upp igen..:P:P

Sen brukar jag titta på Top Model, ingen favvo precis, men de e efter Hidden Palms.. Men iaf, tjejerna som är med å tävlar är ju hemska mot varandra!! De e mkt skitsnack!! Å hur e juryn då? Inte mkt bättre, speciellt ordförande Vendela eller vad hon heter... Visst ja förstår att de e tufft, men de där tycker jag mer är en plåga!! Skulle aldrig utsätta mej för de! Men jag behöver inte ens fundera då jag inte har längden inne ändå.. :P:P En tjej fick åka hem för att hon inte ville klippa av sitt långa, fina hår!! Sjukt!

Å Grannfejden, har inte sett de, bara reklam före.. Men hare inte gått lite för långt då TV kommer å gör ett program om grannskapet?!?! Jag skulle tycka att de va fruktansvärt att hela Sverige skulle se hure ser ut hemma hos mej å mina grannar!! Men hur kanman bete sig så? Borde man inte som vuxna människor kunna lösa den konflikt som finns?

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0