Ombytta roller..

Skrivet den 2007-10-12, klockan 21:01:09

Hidden Palms, va ruskigt spännande!! Tur att jag valde de!! Men de känns lite konstigt å titta på de, för Johnny Miller som spelas av Taylor Handley, har jag svårt att se som en snäll person... Men de va bara för att han va elak i OC när han spelade Oliver.. Samma sak med Cliff Wiatt som spelas av Michael Cassidy, han är lite halvtaskig, men när han va Zach i OC så va han ändå ganska okej... Men jag får väl vänja mej..

Jaja, de går väl förhoppningsvis över.. Annars får jag väl bara stå ut med det...

Nu ska jag gå och hämta lite glass tror jag.. Njammi!!

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0