Korridorsboende

Skrivet den 2007-10-03, klockan 19:48:24
Innan jag flyttade upp trodde jag att om man bodde i korridor skulle de se ut så här:

¤ FEST!
¤ Lagar mat å äter tillsammans
¤ Öppna dörrar
¤ Umgås i "vardagsrummet" eller på rummen
¤ Trevliga grannar
¤ Livat
¤ Umgås "utanför" korridoren

Men de verkar inte riktigt vara så, inte i min korridor iaf:

¤ FEST! - vi har inte haft en ända!
¤ Lagar mat å äter tillsammans - man lagar sin mat, sen går man in i sitt rum å äter
¤ Öppna dörrar - man går in i sitt rum å låser
¤ Umgås i "vardagsrummet" - de dammar typ igen
¤ Trevliga grannar  - jo, de har jag
¤ Livat - så tyst att man hör när folk smyger
¤ Umgås "utanför" korridoren - har aldrig sett dem utanför korridoren

Well, de kanske inte ser ut såhär i alla korridorer men de göre inte här iaf... Vilket är synd..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0