De vanliga

Skrivet den 2007-10-02, klockan 22:28:10
Dagen började som vanligt, Beverly Hills, frukost, Beverly Hills, hårborstning, Home & Away, tandborstning, påklädning... Fast jag höll på å missa allt, då min mobil hade stängts av å då ringer den inte.. Tur att jag hade en extra..
Sen cyklade jag till skolan å hade en mattelektion som jag inte begrep.. Sen fick vi öva på huvudräkning, de va lite svårt.. Efter lunch vare biologi, vi diskuterade i gruppen hur vi skulle dela upp allt arbete, sen gjorde jag å Maja ett diagram, som jag gjorde färdigt hemma.. De blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, men ändå..

Har övat lite inför duggan i morron, å jag hoppas att de går bra.. Man ska tydligen gå 2å2 å hämta 5 mossor, men man får bara ha fel på 1!!! en de löser sig säkert!!

Ska sova på saken nu,
Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0