De va visst inte så lätt..

Skrivet den 2007-10-24, klockan 21:15:34
Hade genetik-debatt på biologin på morronen.. De va väldigt tråkigt... Jag skulle va för, men de va ju skitsvårt!! Vene riktigt vart jag står i den frågan..

Sen vare lunch och efter den långa lunchen vare matte.. Lisa gick igenom lite på tavlan.. De va väldigt lätt, nu vet jag va ja ska använda allt till... Så jag gick hem för att räkna hemma... Men då gick de inte alls!! De va ju skitsvårt!! De va inte samma typ av tal.. Så jag hoppade över A-uppg, å gick till B istället för de va lättare.. De va lika som exemplet... Så där kunde jag lista ut hur jag skulle göra..

Sen blev de en promenad samtidigt som tvätten gjorde sig ren.. Vene hur jag ska hinna torka allt, för torkskåpet är trasigt, å ja vene hur torktumlaren funkar...

Sen gick ja å handlade, å ringde Ammi samtidigt.. De va ett ta sen ja prata med henne... De tog väldigt lång tid å handla, fast jag inte köpte så mkt.. Men man blir lite distraherad när man pratar i telefon samtidigt...

Kom hem lagade mat, tortellini i ostsås... Välidigt gott faktiskt.. De e nog de mest avancerade jag har gjort den här veckan...
Pratade med min granne lite granna.. Så jag fastnade i köket... De va lite svårt å beskriva vissa platser för honom.. Å sen vene jag vad alla mattetermer heter på engelska..

Nu ere Top Model.. Ska försöka å titta utan å bli arg... :P:P

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0