De går fort när man har roligt/är sysselsatt!

Skrivet den 2007-10-09, klockan 21:30:50
Hade planerat att jag skulle göra så mkt den här eftermiddagen, men timmarna bara rullade iväg.. Vart tog de vägen egentligen? Jag gjorde ju inte så mkt, bara:
¤ Läste Nobels testamente
¤ Prata med Issa
¤ Skrev ner lite matte-formler
De gjorde jag mellan 15.30-20.30.. Men de går fort när man har roligt.. Eller jag vene om jag ska säga att matten va rolig, men då var jag iaf sysselsatt med något i nåra timmar å glömde kolla klockan..

De va ingen som kom med mat idag heller.. Så 20.30 fick jag gå å göra min egen mat.. Hann precis laga klart till filmen på trean började "13 snart 30"..

Men jag hade ju planerat att duscha innan filmen, så att håret skulle hinna torka lite granna... Men så blev de inte..
Så då e frågan om:
¤ Jag ska duscha efter filmen - vilket gör att jag måste sova med blött hår, de e inte mysigt..
eller,
¤ Gå upp tidigare i morron - vilket inte lockar så jättemkt heller, gillar inte att duscha på mornarna, för jag håller på å fryser ihjäl när jag stänger av kranen...

Vilket problem, egentligen borde jag vara glad att jag har rinnande vatten i mitt rum..

Jaja, tål att tänkas på.. Ska fortsätta titta på filmen nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0