23/30

Skrivet den 2007-10-18, klockan 14:40:58
Matte på morronen med Torbjörn.. Vi gjorde sånt som man skulle ha gjort i matte A och B, men som jag inte har gjrot i nån kurs.. Tur att han gick igenom de för man behöver de tydligen i matteD å Fysik... Hade tänkt att gå hem innan lunch, men Lisa skulle ha genomgång efter lunch på kapitel 3 å sen skulle vi få tillbaka duggorna, så jag stannade kvar...

Vi gick till MIT-huset å åt lunch.. Alltid trevliga å ibland konstiga samtalsämnen... Typ en kvart innan vi börja så började de tjuta i lunchrummet.. Nån stängde fönstret för de kan tjuta om de står öppna.. Men de blev inte tyst.. Tillslut stod vi inte ut längre å gick därifrån.. Men utanför lunchrummet vare värre ljud.. Så vi gick ut, där vare iaf tyst, bara elever som surrade med varandra.. Jag tror att de tjöt i hela MIT-huset för de kom studenter lite härvar... Förmodligen vare brandlarmet.. Undra om de va en övning eller om de va på riktigt... Hmm..

Sen vare mattelektion igen.. Lisa gick igenom nya kapitlet, de va inte så svårt, hoppas ja.. De som är svårt är krokodilgapen(<,>)... Annars vare lät simpelt å förstårligt.. Sen fick vi tillbaka duggorna.. Var väldigt orolig, för jag visste inte hur de hade gått riktigt, för de va ju svårt!!

Men jag fick 23/30, så de va ju inte så illa.. Iofs vare sämre än förra, men den här va som sagt svårare... Så nu har jag 2,7+2,3=5p till tentan... Vilket inte är så dåligt...

Kom hem å kollade i brevfacket.. Antingen ligger de ett ynka brev eller så ere tomt.. Men idag vare fullt!!! De va nån tidning, ett brev från mamma, en räkning å nåt från försäkringsbolaget... Men jag va glad ändå...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0