Tentaplugg..

Skrivet den 2007-11-03, klockan 13:29:36
Hur ska man egentligen plugga till en tenta?? Ere som att plugga till ett vanligt prov??
Till mattetentan gåre bra å plugga, de e ba å räkna de som står i boken å lära sig formlerna lite bättre.. Men till biologin.. Då får jag problem.. Jag kan inte läsa mina antecknigar, för de är alldeles för luddiga å obegripliga. Iaf de mesta, vissa går att få ut någe av.. Visst, kan man läsa i boken.. Men om jag läser den så förstår jag ingeting. Å så blir jag trött efter nån sida.. Jag kan ju titta på gamla tentor, men då inser jag ba hur mkt jag inte kan som jag borde kunna! Å de får mej att bli deppig...

Hmm, de här va ju svårt...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0