STOCKHOLM!!!

Skrivet den 2007-11-17, klockan 19:55:36
05.00 klev ja upp igår.. de va inte kul.. hade gärna legat kvar i sängen, eller egentligen inte eftersom jag skulle få en bra helg.. klädde på mej gick in i köket å åt den färigbredda mackan ja gjort kvällen innan.. packade ner de sista å låste rummet å gick till busshållplatsen.. bussen kom å 6 minuter senare va ja på flygplatsen.. checkade in mitt bagage fick veta att vi skulle bli 10 minuter sena.. gick igenom kontrollen å de pep inte om mej som tur va..

kom på flyget va tvungen å fråga om de gick till bromma för de stod gbg/bromma, för ja ville inte hamna i gbg.. ingen höjdare.. men ja va på rätt ställe.. de tog typ 55 minuter å flyga, landade väntade på mitt bagage, de kom typ först!!! har aldrig hänt tidigare!! sen väntade ja på cattis å robin, de kom å hämtade mej å sen åkte vi till dagis å lämna robin å sen körde cattis hem mej till mamma..

de va inte så mkt som hade ändrats, de hade bytt tak på en kyrka i närheten.. å idag såg ja att de hade gjort om ica också.. väl hemma så fikade vi lite, sen pratade ja å mamma, ja tog med mej jissa på en promenad till brevlådorna (typ 100 meter). sen gick ja å la mej å sen åkte vi till gymnasiemässan.. de va för macke, men ja ville följa med i förhoppning att träffa nån gammal lärare från gymnasiet.. gick runt, träffade ingen lärare, men min gamla rektor, å han kände igen mej å pratade lite granna..

sen åkte ja å pappa å handlade innan vi tog färjan hem å då hade mamma fixat maten.. riktigt trevligt faktiskt..

vaknade i morse av att lina skickade ett sms.. hämtade henne vid bussen å sen åkte vi hem till henne å lekte.. riktigt kul å träffa henne igen å linnéa också för den delen!! mina absolut favvo grannar!!!
vi stekte pannkakor å snackade lite granna, tog en promenad, till badstranden å tillbaka...

sen va ja tvungen att åka till ica å handla lite, för min faster skulle komma på besök.. fick träffa henne å kusinen min.. riktigt kul också.. å där e ja nu...

får se vad de blir för planer i morron...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0