Lite blandat

Skrivet den 2007-11-08, klockan 17:10:12
Igår när jag gick å la mej såg ja att de snöade... därför ställde jag klocka lite tidigare i morse, för om de va snö ute så va ja tvungen att gå.. Å de va snö i morse med, så cykeln fick stå kvar.. tror inte att jag hade fått upp låset ändå.. igår hade de fryset å ja fick kämpa länge innan de gick upp.. men de tog inte så långt att gå, bara 8 minuter å de e väl okej...
hörde på radion att de ska bli snöoväder här nu, så nu lär cykeln få stå ett tag, för de finns inte en chans att ja kommer våga cykla, vill inte riskera mitt liv!! undra om vintern är här för att stanna eller om de ba e ett smakprov.. vi får väl se..

igår när ja blev va på väg hem från skolan höll ja på att bli påkörd av en bil här på gården.. när bilen passerat såg ja att de va en polisbil efter, hade jag upptäckt polisbilen tidigare hade jag stannat på andra sidan trottoaren för att inte va i vägen.. undra va de i bilen hade gjort för nåe.. hmm

gick in på aftonbladet.se och hörde på radionyheterna om skolmassakern i finland, sjukt läskigt!! trodde att de ba hände i usa!! frågan är väl inte om de kan hända här i sverige utan när.. jo, jag tror inte att de är helt omöjligt.. så nu blire läskigare att gå till skolan.. men hur ska man kunna stoppa de? ha kontroller vid in- å utgångarna, de skulle nog bli jobbigt, för på umu är de sjukt många in- å utgångar.. å va skulle inte de kosta?

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2007-11-08, klockan 21:13:30

fyfan det är hemskt...RIP!

Skrivet av: Agge
Den 2007-11-08, klockan 22:14:27

Yees, lite skrämmande faktiskt..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0