Hahaha

Skrivet den 2007-11-05, klockan 21:53:35
Så då har jag börjat läsa BiA-boken, från början.. Har inte kommit så långt, då jag lätt tappar koncentrationen eftersom det är så tråkigt.. Har väl en 200 sidor kvar lite drygt.. Men de går framåt iaf.. De får vara boken som jag läser på kvällarna innan jag somnar nu ett tag framöver.. :P:P

Prata med Macke på MSN tidigare.. Han va väldigt lessen.. Han hade vaknat i natt av att nån hade kraffsat under hans säng, så han tog täcket å gick ner å la sig i soffan, då ljudet störde honom... Så nu ikväll hade han gått upp å kollat vad de hade tuggat på, å till sin förskräckelse så vare hans chokladkalendrar - från förra året!!!
Han hade tänkt å spara dem, undra hur goda de hade vart då.. De va väl tur att nån åt upp dom, tråkigt att de va mössen ba.. Men de straffar sig å reta med syrran.. Jo, jag har försökt i 1 år å få honom å äta upp dem, eller jag kunde göra de åt honom om han inte ville.. Men icke sa Nicke...


Citat från "Andra Avenyn":

- Är du slutmattad eller?
- Utmattad heter det, lär dej svenska!
Hamza har lite svårt med svenskan, å Karim hjälper honom...

- 50 år, nu går det bara utför...
En lärare säger det till Ulla (rektorn på skolan) på hennes 50-årsdag...



Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0