Wheeee!!

Skrivet den 2007-05-24, klockan 20:46:24
Vi hade massa föreläsningar i skolan idag, rätt segt, men några var faktiskt intressanta.. Och i morron ska jag föreläsa för dem.. Får se hur det kommer att sluta.. Hmm, jo, men det kommer npg att gå bra.. Vi har fått ihop vår redovisning nu..

Har fixat det sista till UF idag och var inne och pratade med Anna (handledaren)... Hon tyckte att jag hade varit super duktig under året och berömde mig för min resa!! Det avr faktiskt kul att höra!


Ord från Macke:
Kvala = Koala
Gepard = (Steven) Gerrard
Förenta Arabdemokraterna = Förenta Arabemiraten

Hahaha. Så de kan gå!

Mammas kommentarer under CL-finalen:
Ere inte Totte-tröja du har? --> Totte = Totti
Varför spelar Kaká i Milan och inte för Brasilien, då han är brasse?


Ja, de e inte smarta de... Att vi är släkt!!!

Jaja,
Ciao!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0