Som ny!

Skrivet den 2007-03-28, klockan 19:56:42
Seminariumet gick väl sådär, shit va tråkigt de var!! Men jag fick lite sagt iaf, även fast det gick otroligt fort. Och sedan var jag tvungen att smita lite tidigare, men det gjorde inte så mycket. Gick lite sent från skolan så jag höll på att missa t-banan, men jag hann precis. Hade lagom ont i benen när jag väl var framme vid kliniken.

Anmälde mig i receptionen och sedan fick jag sätta mig ner och vänta. Jag var där lite tidigt, men den tiden gick rätt fort. Sedan kallade läkaren in mig till hans rum och jag fick berätta mina problem och ställa mig och visa benen. Han tyckte att de såg bra ut och viste inte riktigt vad han skulle göra... Men han beslöt sig för att fixa inlägg till mig. Så jag fick lägga mig på en britts och han gipsade mina fötter, de var iskallt! Sedan fick jag prova att gå och springa med inlägg i skorna medan han studerade mig. Mamma berättade att hon tyckte att jag gick som en anka, så då fick jag mitt nya smeknamn av doktorn: Ankan...
Jag hoppas att han kan lösa mina problem med benhinneinflammationen, för det vore väldigt najs om jag slapp den.

När allt var klart åkte jag hem och skulle sätta mig i solen och läsa, men jag kan inte läsa i solen så läsningen blev på altan istället. Läste ut boken, Asyl. Den är så bra! Det här var 2:a gången jag läste den och den är fortfarande lika bra. Har nu börjat å läsa fortsättningen, Mias Hemlighet. De böckerna är verkligen att rekomendera, speciellt Gömda som är den första.

Efter middan tvingade pappa mig att städa bilen, den var lite smutsig.. Fast det hade jag inte märkt.. Men snäll som jag är så gick jag ut till bilen och stoppade i Melodifestivalskivan och spelade Jimmy Janssons "Amanda". Då kom jag på städ- och danshumör och började dammsuga. Så ny blänker den och ser ut som en ny bil, iaf på insidan... :) Fast den kommer inte att vara så fin länge..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0