Sjuk? Eller dagen efter?

Skrivet den 2007-06-14, klockan 22:02:01
Tog lite sovmorron i morse, va så otroligt trött.. Sedan åkte jag till mormor och städade lite grann.. Men jag orkade bara tre timmar, sedan var jag helt slut... Det var väldigt skitigt!!

Kom hem gjorde inget spec, bara tog det lugnt... Fick lite bilder som jag fixade..

Har väldigt ont i halsen, men mamma tror inte att jag är sjuk... Hon tror att det är för att jag skrek så mycket igår på studenten.. Men grejen är den att jag satt tyst som en mus... Hmm.. Får väl se..

Ska sova nu, så att det blir många timmar.. Måste väl gå upp tidigt i morron och packa in det sista i bilen, för sedan bär det av till Oslo och 80-års fest.. (40+40)

God natt

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0