Mackes present

Skrivet den 2007-06-02, klockan 16:32:36
Igår fick Macke äntligen sin 15-års present!! Lite sent kanske, men ändå.. Det bio, men han fick inte välja vilket bio som helst, vilket gjorde honom sur! Så jag valde istället! Haha.. Det blev "Shooter". Men det var ju tvunget att vara en 15-årsbio.. Det var det som var grejen lixom.. Han ville inte se den filmen jag valde, men jag tvingade med honom och han tyckte faktiskt att den var bra!! Han satt bredvid mej och asgarva... Så då varen inte så dålig...
Egentligen är det inte min typ av film. (håller mej gärna till komedier eller sånt som inte är så läskigt) Men jag gillade faktiskt den här...

image33


Solade lite idag, kanske lite för mycket. Får se hur jag ser ut när jag går och lägger mej..

Sen har jag fortsatt att städa inför fredag.. Måste ju vara fint hät hemma när vi får gäster..
Nu har jag nästan inget kvar i mitt rum! Det är min säng, mitt skrivbord, TV och kläder.. Resten är slängt eller nerpackat!! Det är bara att hoppas att jag kommer in på min utbildning, annars har jag packat i onödan... Men, men..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0