.

Skrivet den 2007-06-18, klockan 14:39:42

Vaknade i morse av att Macke tände lampa i mitt rum, klockan var väl halv sju eller nåt. Han skulle ha sin tandborste som låg i min väska.. Men jag somnade om och blev väldigt förvånad då jag vaknade.. Klockan var 10.20!! Mamma hade inte väckt mej än!! Men gamla tanter måste ju också få sova ut.. Så i morron kommer hon väl att kompnesera det och väcka mej halv åtta i stället...


Åt frulle och åkte till mormor och städade och packade.. Sen åkte jag hem och här är jag nu..


Ska väl hitta på nåt.. Packa till landet kanske.. Ska ju vara där i fyra veckor.. Så det är lite saker som jag ska ha med mej..


Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0