Dags att börja lyssna och lyda

Skrivet den 2007-06-04, klockan 16:49:21
Okej, jag kanske ska börja lyssna på min mamma, hon är inte alltid så dum hon... Jag vene hur många gånger hon har sagt till mej att man INTE ska vara i solen mellan 11-15.. Okej det är inte en katastrof.. Jag ser inte ut som en kokt kräfta, men det är inte den bruna fina färgen som jag ville ha.. Men det löser sig nog..

Fast jag låg faktiskt inte och stekte i solen, jag satt och läset och solen råkade vara där...

Mina två bästisar, mobilen och MP3:n
(De fina mobilsmycket har jag fått av rÅsa)

Följde med Macke ner till bryggan och tittade när han badade.. Själv ville jag inte, jag har badat en gång i år och jag väntar ett tag, tror ja..

Så här trevligt har vi det på landet!

Fixade mina fötter lite grann.. Det behövs då och då. Å jag kände att det var dags nu.. De måste ju vara fina till studenten, så att jag kan ha de skor jag vill..

Peelinggrejerna, jag och den fina utsikten från altan


Har lekt lite med Jissa idag, så nu är hon helt slut.. Gumsan börjar bli gammal...

Dags att göra annat...
Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0