Borta bra, men hemma BÄST!!

Skrivet den 2007-06-05, klockan 19:20:24
Efter en dag i stan är det faktiskt väldigt skönt att komma hem till "landet"!
Det värsta jag vet är att köpa presenter, för det man vill ha finns aldrig! Och idag var det inget undantag.. ÅKte till 1000 affärer för att hitta nåt, men det var svårt. Letade i fyra timmar och kom bara hem med fyra grejer...
Så nu håller jag mej ifrån stan ett par dar, så att jag hinner vila upp mej... hahaha..

Har packat lite inför torsdagen... Då jag ska sova hos moster.. Väldigt skönt att hon bor där hon bor.. Jag tjänar hela en timma!!! Nu behöver jag bara åka från henne sex...
Kanske ska städa mitt rum lite grann så att jag kan ta in gäster där på fredag.. Hmm, ja det vore nog en bra idé!

Drömde återigen att jag glömde mössan, men nu hos Cattis...

Har fixat studentlåtar nu, väldigt bra!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0