Städning3

Skrivet den 2007-12-21, klockan 21:27:13
De blev sovmorron i morse, mkt skönt.. fast ja sov inte så länge som ja ville.. sen palla ja mej ner på stan för att fixa de sista, men de vare dummaste ja har gjort på länge!! de ja inte tänkte på va att de är bara nåra dagar kvar till julafton å alla e ute å fixar de sista å många passar på under lunchen.. ja kunde ha väntat nån timma.. köerna i varje affär va milslånga!! så ja åkte hem istället å skippa de sista.. väl hemma vare dags å börja städa.. torkade spisarna, bänkarna, väggarna, fläcktarna, allt som gick å städa i köket.. så nu skiner de! de hare inte gjort förut, så om nån stökar ner, då %#&+$£!!! sen tog ja fram dammsugaren å moppen, å skura köket å korridoren plus mitt eget rum.. så de skiner här inne å..

har packat, typ klart.. va tvungen å byta väska, för ja fick inte plats, jäkla julklappar.. så nu har ja två stora väskor, en dataväska å en handväska.. jises!! JA ÄR JU SOM MIN MOSTER SNART! de e inte bra.. (hon har alltid massa väskor med sej, när vi va på picknick å hon hade tre stora väskor å en handväska!!) ja lovar att min familj kommer å fälla nån kommentar om min packning.. menmen, de e deras julklappar som tar plats!!

får se om de här blir den sista bloggen...för i år.. eller om ja får tag i internet innan dess, de borde ja gö.. får springa över till mormor...

nu ska ja fnula på mina nyårslöften som ja ska försöka hålla, de brukar inte gå så bra, men man kan alltid försöka..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0