De måste betyda att du gillar mej, huh??

Skrivet den 2007-08-03, klockan 12:07:46

Vaknade i morse av att katten låg på mina ben! Jag rörde lite på mej och då blev han sur och gick därifrån.. Men det var inte första gången.. Så har det varit hela natten och ändå kommer han tillbaka.. Det måste betyda att han gillar mej... :P Han har kommit hem mitt i natten, vart inne och ätit och sen gått ut... Men igår kom han redan vid 23-tiden och var inne ett tag, men gick ut.. Mamma vaknade klockan 6 av att det var slagsmål på altan.. Lillen hade precis jagat iväg en svart katt... Sen gick han in och lade sig i min säng.. När jag gick upp låg han kvar och sov.. Sen var jag snäll och gick upp å väckte honom.. Tror inte att han uppskattade de.. Men man kan ju inte sova hela dan!!
     Börjar bli lite orolig för min katt. Han har alltid varit lite "stor", inte tjock utan "stor". Kraftig. Men nu när jag kom hem efter 5 veckor på landet var han smal!!! Å han äter inte så mycket hemma heller.. Fast jag vet inte hur mycket grannarna matar honom... Fast han är pigg å så.. Men det var hans mamma också, fast hon inte mådde så bra..


Installerade den nya datorn igår.. De va inte så svårt som jag trodde... Den skötte allt själv, jag behövde bara trycka på nästa... Den är så fin!! Nu kan jag plugga mycket... Haha..

Ska träffa Sandra lite senare idag... Har inte träffat henne sen studenten så det ska bli jättekul!! Har saknat henne!! Ska gå och klä på mej nu...

Ciao.


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0