De dagarna är förbi

Skrivet den 2007-08-04, klockan 12:31:00
Träffade Sandra inne i stan igår.. Det blev väldigt trevligt.. Hade en del att prata om... Gick omkring lite grann och satte oss att prata innan vi skildes åt och åkte hem...

När jag kom hem så sprang jag äver till Lina, min favorit granne!!!  Ville träffa henne innan jag flyttar och hon drog till Mexiko i morse... Jag vet nån som är rejält avundsjuk!!! Nämner inga namn.. Menmen... Tur att jag slipper se henne när hon kommer hem brun och fin!!! 

Vi promenerade ner till "Bryggan" som vi alltid gjorde när vi var mindre.. Där satt vi och snackade och tittade på solnedgången.. Hahaha... Sedan var det dags att gå upp, hon behövde packa klart...

Känns som om det är lite tomt på folk här nu... Det har alltid varit massa människor här på sommaren.. Vilket har varit väldigt trevligt.. Alltid har det suttit nån nere vid "Bryggan", men igår var det bara jag å Lina... Saknar den gamla tiden lite grann... Men jag tror inte att de dagarna kommer att komma tillbaka... Nu är alla "småkids" vuxna och har andra planer.. Man kommer inte gärna till landet för att hänga vid "Bryggan" en fredagkväll, när man kan hitta på annat i stan istället...

Känns som om sommaren är slut när det är så tomt och jag ska flytta... Fast skolan börjar inte förän om en månad.. Får utnyttja sommaren i Umeå istället.. Och försöka bada lite till.. Har bara blivit 2(!) ggr i år... Lite pinsamt.. Aja...

Dags att packa vidare nu..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Issa
Den 2007-08-07, klockan 20:44:07

förstår precis vad du menar..vi va iof där några stycken i fredags men det var nog senare isåfall,eftersom man inte såg dig. gamla tider helt enkelt :) hehe ha det så bra i umeå! puss.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0