5 dagar kvar..

Skrivet den 2007-08-04, klockan 16:13:38
Jag bestämde mej i mars för att jag skulle flytta till Umeå, men först nu 5 dar innan kan jag förstå att: "This is happening."
Under hela våren och sommaren har folk frågat och frågat om flytten.
"Har du kommit in?"  -  Det hade jag inte när jag bestämde mej för att flytta... Fick beskedet i juli...
"Men hur kan du packa fast du inte har kommit in?"  -  För att jag vill komma in och jag är säker på att jag kommer in.
"Ska du åka ensam?"  -  Vad jag vet så ska ingen med.
"Hur känns det att lämna alla kompisar?"  -  Jo, visst det är jobbigt att lämna alla kompisar, men det är skönt att börja om på nytt..
"Hur känner mamma, blir hon inte lessen?"  -  Visst, tycker hon att det är sorgligt, men jag ska inte bo hemma hela livet. 
"Ska du verkligen flytta?"  -  Jo, det ska jag. Vill testa nåt nytt och flytta till storstan.. Är trött på att alltid ha så långt överallt..


Det kommer vara jobbigt att lämna ett par personer, men det är inte så att jag dör och aldrig mer kommer att få se dem.. Nångång lär jag komma hem och hälsa på.. Hallå?!?

Jaja..
Snart kommer pappa och Mackie hem... Jipppiiii

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0