Sovdags

Skrivet den 2007-04-01, klockan 23:37:00
Funderar på att gå och lägga mig snart, det är ju skola i morron så jag måste vara pigg och fräsch. Jag har kommit på en sak. Det är ju 1 april idag och ingen har drivit med mig. Inte vad jag kan komma på iaf. Fast jag har inte pratat med så många idag, bara mamma och Erik. Annars brukar jag vara ganska lättlurad och gå på de mesta. Hihi.. Skönt, så att jag inte visar hur blåst jag kan vara.. Haha..

Nä, nu ropar sängen på mig!
God natt

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0