Skärtorsdag

Skrivet den 2007-04-05, klockan 16:24:35

Vaknade ganska tidgit idag fast jag var ledig. Jag var väldigt pigg även fast det blev lite sent igår. Så jag gick upp och gjorde frukost och satte mig framför TV. Tittade på lite barnprogram som jag brukar på mornarna. Roligt att vakna upp till det. Sedan blev det OC. Väldigt spännande, men jag har massa avsnitt kvar innan jag kan börja titta på det som går på TV:n.

Sedan blev jag tvungen att packa och städa, jag kan ju inte låta mamma komma hem till det risiga huset! Men nu är det fint och glänser, nästan iaf.

Tyvärr har jag inte haft några påskkärringar här än, och jag tror inte att jag kommer att få se några då jag snart ska åka. Men jag kanske ser någon på vägen, vem vet?

Nä, nu ere dags att fixa det sista innan jag stänger här.

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0