Kalas, kalas, kalas...

Skrivet den 2007-04-30, klockan 13:33:12
Ja, det började i lördags då vi firade mamma. Min moster, faster m&m kom på eftermiddagen och firade morsan. På kvällen kom det även lite kompisar till familjen. De sista gick väl vid ett... Då plockade mamma och jag fram maten från kylskåpet och åt. Pappa tyckte vi va knäppa som åt! Men vadå? Jag hade inte ätit på hela dan! Inte konstigt att man är hungrig!!

Igår var vi hos min faster för hon fyllde år och min äldsta kusse. De var väl trevligt. Men innan var ja på Mackes IB-avslutning, de va otroligt tråkigt! Jag gillar inte å titta när nån annan spelar för då vill jag bara spela själv!! Väldigt frustrerande!! Men sånt e livet..

Å ikväll ska jag på kalas igen, en kompis till familjen fyller år, så vi ska dit och fira henne!!

Och idag fyller ju Kungen år också!!

Det är många som fyller nu.. Hahaha...

Jag har precis varit nere vid badstranden och tagit årets första dopp!! De va iskallt! Inge att rekomendera.. Det tar nog ett tag innan jag sätter ner min fot där igen.. Men det är ju en tradition att ta första doppet på Valborg och traditioner ska man hålla!!!

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0