Födelsedag forts.

Skrivet den 2007-04-13, klockan 22:54:27
Jag ska vara ärlig, det blev inte så mkt plugg förrut som jag hade tänkt mig... Vilket inte var så bra, för nu kommer jag ligga efter ännu mer...
Istället tog jag det lugnt, och sedan åkte jag till Sundbyberg med far och bror där vi träffade mor min. Eftersom lillebror fyller 15 så ska han börja åka moppe.. Så han var tvungen att fixa lite grann som han behöver till moppekörningen... Sedan bar det av till mataffären för att köpa mat till kvällen, träffade min gamla fritidsledare där. Jag kände igen henne, men jag kom inte på vad hon hette... pinsamt...

Väl hemma började vi med maten, det blev grillat och pommes.. Riktigt najs! Tyvärr fick inte bror någon present av mej, för det ska bli en överaskning.. Han är lite nyfiken.. haha...
Men han är nog mer intresserad av moppepresenten.. Nu får han köra också, så det gäller för alla grannar att hålla sig borta... Hahaha... Han frågade om jag skulle vara den första han skulle skjutsa, men jag tror inte det.. Vågar lixom inte riskera mitt liv, har ju så mkt framtidsplaner som jag inte kan sumpa... Jaja, vi får se hur detta slutar, är lite orolig.. Ojojoj...

Sen fick jag lämna och hämta min granne hos en kompis.. Det är jobbigt att ha körkort, man måste vara chaufför hela tiden!!! Suck..

Nä, nu ska jag gå och sova. Ska upp ganska så tidigt i morron och lämna lillebror på moppeskolan... Hihi..

God natt

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0