Det närmar sig..

Skrivet den 2007-04-03, klockan 20:12:58

Nu behöver jag inte plugga mer innan påsklovet. Väldigt skönt... Fartygsprovet gick väl inte som jag hade tänkt mig, jag borde nog ha pluggat lite till.. Kanske skippat några spindelharpan. Menmen, de får man ta.. Hoppas att jag kan bli godkänd iaf, men han har så höga krav!!

Sista skoldagen i morron och den är rätt chill, lite psykologi och sen UF-möte.. Sen ska jag inte till stan och fixa lite saker och sen måste jag hem och packa och förhoppningsvis hinna titta på OC!!
Och sen ere PÅSKLOV!!!! Vilket är väldigt efterlängtat!!

Men nu ska jag gå och titta på en film..

Bajbaj


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0