Det kan börja dåligt men sluta bra!

Skrivet den 2007-04-04, klockan 19:22:36
Den här dagen började inte så bra, som vanligt då. Men idag var det lite jobbigare än vanligt. När jag vaknade kändes det som om det var slagsmål i min skalle!! Dvs huvudvärk. Men jag tvingade mig upp ändå, eftersom jag hade några viktiga saker att göra i skolan.
Började med psykologi, kom 10 min försent, sorry grabbar. Men det var inte mitt fel, det var bussens fel. Vi gick ner till Hamnkrogen och gjorde sociogram för vår klass, det var ganska spännande att se hur människorna i klassen har bytt kompisar i varje årskurs... Undra varför?? Det är det vi ska försöka lösa..

Sen hade jag håltimme på 3 timmar!! Inte kul.. Men jag fyllde tiden med att göra lite saker, inget viktigt som jag egentligen hade behövt. Eller jo, jag fixade lite i UF-pärmen....
Sen kom huvudvärken smygandes igen, så jag beslöt mig för att åka hem.. Det var väldigt skönt, men jobbigt då jag missade mötet med vår handledare.. Hon var inte så jätteglad över att jag åkte hem.. Jag var sjuk på förra handledarmötet också... Inte bra, jag får fixa mötena då jag inte är sjuk nästa gång. Men jag hoppas att killarna och Sandra gjorde så att mötet bli bra..

Fick OC-avsnitten av Erik idag och jag är sååå glad!!! Självklart har jag hunnit ett par, men det är många så det tar nog tid. Jag har väntat väldigt länge på dem och nu äntligen. Tack tack tack...

Jag är inte glad bara för att jag fick OC utan för att det är PÅSKLOV nu!! Jippi! Whooohoo! Så i morron måste jag packa för sen drar jag till landet.. Najs...

Dags för middag.
Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0