Ännu en händelselös dag

Skrivet den 2007-04-12, klockan 19:48:09
En väldigt händelselös dag. Åkte till Solna för att fixa lite saker till studentskivan, men det blev bara ett snabbt besök då min bror tröttnade på mig när jag sprang runt i affärerna. Det är inte riktigt hans grej, men han följde med frivilligt... Men jag hann få med mig allt som stod på listan innan vi var tvugna att gå. Vi satte oss på bussen och åkte hem.

Hemma hände det inget speciellt. Så jag var duktig och började plugga lite grann. Men jag orkade inte så mycket.

Kollade när Macke övningskörde moppen. Hihi.. Nu ere bara 1 dag kvar och sen blir han en stor kille!!

Läste lite på aftonbladet.se om flickan jag skrev om igår. Såg att en av snubbarna har avgått, men att några fortfarande sitter kvar. Blir väldigt arg. Att de inte förstår bättre? Jag fattar inte ens att de vågar sitta kvar!! De måste ju skämas som bara den!!

Nu ska jag gå och göra bättre saker.

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0